پورحیدری: امیدوارم کریمی و کی‌روش اختلاف پیدا نکنند

پورحیدری: امیدوارم کریمی و کی‌روش اختلاف پیدا نکنند

پورحیدری: امیدوارم کریمی و کی‌روش اختلاف پیدا نکنند

منصور پور حیدری

منصور پور حیدری

 منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی در مورد انتخاب علی کریمی به عنوان دستیار کی‌روش گفت: کریمی یکی از بازیکنان استثنایی تاریخ فوتبال ایران است که در دوران بازیگری توانایی بالایی داشت. او بازیکن محبوبی بود که خیلی‌ها دوستش داشتند و حتی استقلالی‌ها هم برایش احترام قائل هستند. کریمی از لحاظ روحی و روانی می‌تواند به تیم ملی کمک کند. او تجربیات زیادی از دوران بازیگری دارد که می‌تواند از آنها هم استفاده کند.

او تاکید کرد: از مدت ها پیش قرار بود کی‌روش مربی ایرانی انتخاب کند و تصمیم بر این گرفته شد که کریمی بیاید. او انتخاب خوبی است هر چند معلوم نیست با توجه به نداشتن کارت مربیگری، چگونه در جام ملت‌ها روی نیمکت خواهد نشست. امیدوارم او در تیم ملی موفق باشد و البته در آینده با کی‌روش دچار مشکل و اختلاف نشود چون کی‌روش در گذشته با مربیان ایرانی دچار چالش شد.

پورحیدری در خصوص اینکه از فرهاد مجیدی هم به عنوان فردی که شانس حضور در کادر فنی تیم ملی گفت: فرهاد شخصیتی محبوب است و او هم می تواند به تیم ملی کمک کند، این در حالی است که ظاهرا قرار است یک مربی داخلی دیگر هم توسط کی‌روش انتخاب شود. فرهاد مدتی است که به شکل جدی در کلاس های مربیگری شرکت می کند در ضمن این کلاس ها بر خلاف ایران طوری نیست که یک نفر با سه هفته کلاس رفتن،کارت مربیگری بگیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 مهر 1393برچسب:, ] [ 16:17 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]